Ämne: Vaskab Stockholm Skrivet av: miomio 2009-11-05 20:30:44
Jag varnar för Vaskab! renovering i vårt badrum tog för Vaskab 5 månader. De hade ingen plan. VD är trevlig men svarar inte när man ringer eller skriver. Hans ord har inget värde. Hantverkare jobbar smutsigt och städar inte efter sig. De kommer och går när de har lust utan att informera kunden. sist har de försvunnit för 5 veckor men lämnade smutsiga hinkar och byggrester i vårt vardagsrum. Byggspiller hamnade direkt på uteplatsen. vi hade 3 rörmokare i råd hos oss, ingen visste vad den andra hade för projekt. killar jobbar inte dåligt, problemet ligger i dålig organisation och brist på kommunikation mellan anställda och med kunden. Till slut alla skiljer på alla. Eftersom vattenskada går på försäkring kunde vi inte göra något. Vårt badrum ser betydligt sämre ut än innan vattenskadan. Jag skulle inte rekommendera Vaskab även för mina fiender.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Vaskab Stockholm Skrivet av: O 2009-12-23 10:53:02
Kan bara instämma, är totala katastrofer.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Vaskab Stockholm Skrivet av: Magnus 2010-01-13 10:22:32
Jag skulle vilja hävda motsatsen, vaskab gjorde hjälpte oss och allt flöt på fantastiskt bra och det var rent och snyggt.
Mvh Magnus
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Vaskab Stockholm Skrivet av: hantverkaren 2010-04-14 19:46:54
det är ett jävla gnäll på petiga kunder som kräver slott när dom bor i koja...
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Vaskab Stockholm Skrivet av: besviken/förbannad 2010-09-27 12:14:47
Vaskab är oerhört oseriösa. Vd säger att de skall göra si och så och allt skall bli så bra. MEN det slutar i skit !
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Vaskab Stockholm Skrivet av: PT 2011-03-15 11:04:08
som tur är vaskab ur leken men huvudmännen fortsätter som inget hänt. nu är det inte så att man vill ha ett slott när man bor i koja. men kojan ska iaf vara koja och inte se ut som en fågelholk på snedd. allt som står eller stod på vaskabs hemsida vad gäller dokumentation såg vi inte röken av. ingen visste vad som gjordes. ingen kakelplatta sitter rätt. på frågan hur många mm vi ville ha i fog svarade vi 3mm. vi har allt från 1mm till 6mm på golvet. plattorna ligger och också ojämnt och snett åt de flesta håll. tänk att ett sådant bolag kan omsätta närmare 20 miljoner kronor med sådan kvalitet. nyligen gjorde mina grannar om sitt badrum och för ett nytt badrum samma som vårat i storlek pluss nytt kök betalar de 115 000 kronor efter rot avdrag. självklart så ingår inte utrustning och möbler men montage ingår. de blev klara på 3veckor! 2-3 kom varje dag klockac 07:30 och gick 16:30. långlunchade men ändå bra arbetsmoral. inga svartarbetare, en ung kille säkerligen en lärling efter gymansiet och två rutinerade grabbar.
vårat badrum kostade minst 200 000kr och sjävlklart så har vi inte rot där men de klagade hela tiden att försäkringsbolaget betalade dåligt. phuuu de behövde ju inte annonsera sig efter kunder de fick garanterade jobb hela tiden.